Avatar billede seadogs Nybegynder
01. marts 2012 - 09:57 Der er 2 kommentarer

ReadyNas Duo ekstra harddisk

Har søgt lidt herinde, men er stadig ikke helt sikkert på dette her, og vil ikke miste alt min data.

Jeg har en ReadyNas Duo med 1TB harddisk i og vil gerne have lidt mere plads. Hvis jeg nu sætter 1 ekstra harddiske i på 1 TB vil den så automatisk udvide kapaciteten og skal jeg ændre noget i opsætningen ?

Iflg. denne artikkel skulle den gøre det:
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=1726&zoneid=5
Avatar billede seadogs Nybegynder
07. marts 2012 - 13:11 #1
Ikke nogle forslag/hjælp ????
Avatar billede Mikemandk Nybegynder
21. juni 2012 - 09:18 #2
hvis den står til at køre raid vil du ikke få mere plads, og ellers mener jeg ikke du vil kunne se harddisk nr 2