Avatar billede thermik Nybegynder
03. marts 2012 - 19:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Googel Earth

Hej

Er der nogen der kan svare på hvordan man kan få denne rute (Tryk på link her under) over i Google Earth ? eller om det overhovedet er muligt ?

http://www.haervej.dk/danmark/da-dk/menu/partnerforum/interaktivt-haervejskort.htm

Eller evt. et andet program der kan sende videre til en Garmin gps
Avatar billede poko1 Ekspert
03. marts 2012 - 21:44 #1
Du kan tilslutte din Garmin På Google Earth Under funktioner GPS
Avatar billede thermik Nybegynder
03. marts 2012 - 21:47 #2
Ja det ved jeg--

Men jeg skal have den samme rute fra linket over i google earth eller et andet program der kan sende videre til min gps.

Ved du noget om det ?
Avatar billede thermik Nybegynder
03. marts 2012 - 23:13 #4
Nej problemet er IKKE at få det fra google Earth og til Garmin.

Men problemer et at få ruten ind i Google Earth fra det link i første post.

Men er pt ved at gøre det manuelt men det tager godt nok lang tid er nået 80 km ud af 250 øv arbejde.
Avatar billede thermik Nybegynder
04. marts 2012 - 09:35 #5
Har selv løst opgaven jeg skrev til det firma der har lavet ruten og de sendte en fil der passer til min Garmin GPS

Til andre der vil gå hærvejen så har jeg det nøjagtige spor fra Viborg Domkirke til Padborg til at ligge.

(venter lige på tilladelse fra kilden til at give videre via min hjemmeside)
Avatar billede pstidsen Novice
04. marts 2012 - 10:02 #6
#4: Hvis du nu gad at kigge på mit link kunne du se at det var fra Google MAPS (som du linkede til) til Garmin. Maps og Earth er bestemt ikke det samme.

Godt du fik det løst! :-)