Avatar billede 4byssal Nybegynder
05. marts 2012 - 23:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Solid State Drive

Jeg har kigget lidt inde på siden, men jeg har ikke rigtigt fundet ud af noget brugbart

Jeg har lige købt et Solid State Drive.
Modellen hedder SanDisk Extreme - Solid state drive - 120 GB for at være helt præcis.

Mit spørgsmål er:
Jeg har nok sata-stik, men jeg mangler et strømstik til selve SSD'et, da de andre stik allerede er brugt af f.eks. drev og harddiske.
Hvilket stik er det jeg har brug for? Det må gerne være et serielt stik, så jeg slipper for at købe flere stik hvis jeg skal have flere harddiske eller lign.

Min pc:
Intel 2600k
CoolerMaster Silent Pro 1000Watt
Gigabyte GTX 560 Ti OC version
Gigabyte Z68X-UD4
16GB RAM Corsair kan ikke huske om 1333MHZ eller 1600MHZ

Hvis I skal vide andet for at kunne svare, så bare skriv. Svarer så hurtigt som muligt!
Avatar billede kimtheman Novice
05. marts 2012 - 23:55 #1
Avatar billede 4byssal Nybegynder
06. marts 2012 - 00:05 #2
Den hvide ende med fire pinde er min psu ikke i besiddelse af :p
Avatar billede kimtheman Novice
06. marts 2012 - 00:14 #3
Avatar billede Beach Mester
06. marts 2012 - 00:15 #4
Ellers...

Hvis du ikke har flere ledige strømstik så kan du bruge et Y-kabel først og så det som der bliver foreslået tidligere->
http://www.proconsult.dk/katalog/m_kab/s_kab-intern/kabel64/kabel9050.html

//B
Avatar billede 4byssal Nybegynder
06. marts 2012 - 15:55 #6
kimtheman
smider du lige et svar? :)

Tak for hjælpen allesammen!
Avatar billede kimtheman Novice
06. marts 2012 - 16:14 #7
ja. Hep