Avatar billede GerdaBrondum Novice
14. marts 2012 - 09:23 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Outlook 2010

Hvis der er medsendt et link i en mail får jeg en meddelelse om, at : Handlingen er blevet annuleret p. gr. a. begrænsninger på computeren. Kontakt systemadministratoren. Det må være en indstilling, der skal rettes. Jeg bruger antivirusprogrammet NOD32.
mvh
Bedstemor And
Avatar billede poko1 Ekspert
14. marts 2012 - 10:20 #1
Og så har du sikkert også installeret en anden browser!Crome? Firefox? eller??
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;823301
Avatar billede poko1 Ekspert
14. marts 2012 - 10:22 #2
Og så den lidt mere besværlige vej hvis den første ikke virker
handling blev afbrud pga begrænsninger på computer
Dette er et kendt problem især hvis du bruger Crome eller Firefox.
Du kan løse problemet, ved at rette lidt i registrerings databasen i følgende.
- Start, Win+R, Skriv REGEDIT i bokens og klik OK.
- Find frem til HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.html
- Dobbelt klik på .html key and select Modify...
- Skift værdigen for (Standard) ved at dobbelt-klikke på den og værdien fra "ChromeHTML"/"FireFoxHTML" til "htmlfile"
- Find også frem til HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\.shtml
- Skift værdien til det samme "htmlfile"
Avatar billede GerdaBrondum Novice
14. marts 2012 - 11:21 #3
Mange tak for hjælpen. Det var den "besværlige vej" der var hjælpen.
mvh
Bedstemor And
Avatar billede poko1 Ekspert
14. marts 2012 - 11:24 #4
Så var det sandeligt godt du fik nogle point :-((
Avatar billede poko1 Ekspert
14. marts 2012 - 11:46 #5
Hvis du har et spørgsmål hvor ingen af svarene kunne bruges, kan du selv lægge et svar og acceptere dette.

Jeg mener ikke at jeg har skrevet at jeg ikke samler point!!
nu er det altså sådant at jeg ikke går meget op i dem men jeg vil dog gerne selv have muligheden for at skrive at du selv kan lægge et svar og acceptere! :-((
Avatar billede GerdaBrondum Novice
14. marts 2012 - 12:38 #6
Det er nok mig der ikke forstår systemet. Hvordan giver jeg dig point? hjælp mig. jeg vil selvfølgelig gerne "belønne" hjælpen.
mvh
Bedstemor And
Avatar billede poko1 Ekspert
14. marts 2012 - 12:55 #7
Jeg tror problemet ligger i at Du/I opretter en profil på eksperten trykker ja til at i har læst og vil følge reglerne her på Eksperten.
og ikke går ind og stiker fingeren i jorden og ser hvordan det fore går!
her er løbet kørt tråden er afsluttet.og til næste gang så beder du den der gav dig en løsning om at lægge næste tråd som svar som du derefter accepterer.
http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede GerdaBrondum Novice
14. marts 2012 - 13:08 #8
Point til poko 1 100 point
Avatar billede GerdaBrondum Novice
14. marts 2012 - 13:12 #9
Det er vist ikke for gamle folk det her.

mvh
Bedstemor And
Avatar billede poko1 Ekspert
14. marts 2012 - 13:18 #10
her er løbet kørt tråden er afsluttet.