Avatar billede hawkpapa Juniormester
16. marts 2012 - 11:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sorterer kolonne efter dato

Hej igen
Jeg skal have sorteret kolonne H som består af datoer skrevet på følgende måde : 16.03.12 sådan at den ældste står øverst og hele rækken skal selvfølgelig følge med, og den skal gøre det automatisk.
Kan det lade sig gøre ?
Avatar billede larsini Seniormester
16. marts 2012 - 11:22 #1
er det ikke bare at formattere kolonnen som dato-felt og så derefter sortere?
Avatar billede larsini Seniormester
16. marts 2012 - 11:39 #2
næh så enkelt er det vist ikke.
split H op i 3 kolonner med sorter derefter på år, måned og dag, så virker det - men det kan nok gøres nemmere
Avatar billede hawkpapa Juniormester
16. marts 2012 - 15:43 #3
Det skal laves som en makro, som så kører automatisk
Avatar billede hawkpapa Juniormester
20. marts 2012 - 16:17 #4
store-morten har svaret i en anden tråd