Avatar billede Getspmak Novice
16. marts 2012 - 20:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Boot - men hvordan?

Hej alle!

Har en USB pen med win7 på, og vil nu gerne formatere, også fra win7. Jeg har været via BIOS og sat 1st boot til removable, men den finder slet ikke USB pennen. Synes at have forsøgt med alle porte, men mon mit bundkort overhovedet understøtter det... Hvis jeg nu bare kunne huske hvad bundkortet hed, kunne jeg jo søge efter det - nogen der har en god ide?

Mvh
Rasmus
Avatar billede Blueeyez Mester
16. marts 2012 - 20:56 #1
Find ud af hvilken Fxx knap der viser boot menuen så du manuelt kan boote :) Når du kan vælge det i bios så fungerer følgende mulighed, den kan være deaktiveret, men det finder du nok ud af :)

Ved mig er det F12, kan være det os er det ved dig ;)
16. marts 2012 - 21:55 #2
HAR den pågældende pen kunne "boote" med WIN7 ?
Avatar billede pstidsen Novice
16. marts 2012 - 22:02 #3
Er du sikker på det er de rigtige filer du har til at ligge? Hvis der er den mindste fejl kan du ikke boote på den.
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2012 - 22:56 #4
Du kan prøve at hente et program som hedder PLoP, skrive det til en disc og så boote fra disken. Når PLoP er åbnet kan du vælge at boote fra f.eks. USB. Har selv prøvet det, og det virker. (Programmet findes også på Ultimatebootdisc).

Håber det kan hjælpe.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. marts 2012 - 08:49 #5
For at boote på usb pen kræver det nok at du har Usb legasy support aktiveret i din bios.
Avatar billede Getspmak Novice
18. marts 2012 - 09:48 #6
Blueeyez render vist med pointene - men mange tak til jer andre. Det viste sig at "fjolset" bag skærmen, var problemet. Et hurtigt tryk på F8, gav mig hvad jeg var efter... Fejl 40....
Avatar billede Blueeyez Mester
18. marts 2012 - 16:11 #7
#6 Svar herfra i såfald ;)
Avatar billede vivian22 Nybegynder
22. juli 2012 - 01:52 #8
Hej,
hvordan laver du? så jeg ville gerne være din friend.here er min e-mail vivianawori@yahoo.com
Jeg vil sende dig billeder i min næste post OK
og jeg har noget improtant at fortælle dig
vivianawori@yahoo.com
fra Vivian
bedes du besvare

Hello,
how are you doing? please i want to be your friend.here is my e-mail vivianawori@yahoo.com
i will send you photo in my next mail OK
and i have something improtant to tell you
vivianawori@yahoo.com
from vivian
please reply