Avatar billede edin22 Nybegynder
18. marts 2012 - 02:37 Der er 2 kommentarer

Del for at se indhold FAILER!

Jeg har nu længe haft scriptet, og har også blogget om det! Scriptet kan findes her: http://edinm.dk/del-for-at-se-indhold/

Men da jeg i lang tid ikke har brugt det, så har jeg helt glemt, hvordan man kan indsætte 5 af de samme script's på en side!

Når jeg indsætter for eksempel 5 af disse scripts, så vil kun det ene script virke! Jeg håber i kan hjælpe mig! ;o)
Avatar billede mireigi Novice
18. marts 2012 - 05:38 #1
Kan du ikke assigne dit script til en variabel som du så kalder en af metoderne på?
Avatar billede edin22 Nybegynder
18. marts 2012 - 08:58 #2
Jeg har ordnet det! :D