Avatar billede crill869 Nybegynder
19. marts 2012 - 08:47 Der er 1 kommentar

Kopier fem Excel dokumenter til et

Hej alle

Jeg skal til at igang med at lave et Script der kan trække nogle data ud fra 5 forskellige excel og samle det i et, det eneste det skal kunne ud over det er at sætte dem på forskellige rækker i det nye excel ark, men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg kan trække dataen ud fra de fem forskellige excel ark, nogen som kan hjælpe mig lidt på vej ?

Mvh Crill
Avatar billede olebole Juniormester
19. marts 2012 - 13:03 #1
<ole>

Det lyder ikke just som en typisk JavaScript opgave. Fortæl lidt mere om, hvad det går ud på

/mvh
</bole>