Avatar billede WannabeNerd Nybegynder
19. marts 2012 - 20:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Programmør til et mindre ASP/ASP.net eller PHP-projekt - god løn!

Hej!

Jeg søger en dygtig ASP/ASP.net eller PHP-programmør til et mindre projekt der bl.a. indbefatter en relativ simpel database, simpel mailudsendelse, login/brugeroprettelse mv.

Der er ikke tale om så mange timer, men jeg vil regne med en samlet projektpris på ca. 15.000 DKK. Timeprisen afhænger naturligvis af, hvor hurtigt der kodes.

Der skal ikke laves UI, da jeg selv står for dette lag, så simpelt HTML med tekstlinks mv. er helt fint.

Projektet skal løses indenfor de næste par uger...

Jeg har brug for at finde en, der er dygtig, pålidelig, grundig og har tid. Skriv endelig hurtigt (angiv evt. din mailadresse), da jeg har brug for hurtig afklaring! Hvis du ikke selv har tid men kender en anden, så tip vedkommende...

:-) Rasmus
Avatar billede steent Nybegynder
19. marts 2012 - 21:12 #1
Send en mail med dit tlf nummer, så rimger jeg til dig fopr udveksling af informationer. Således du kan se referencer osv..
Avatar billede steent Nybegynder
19. marts 2012 - 21:12 #2
og det var til steentk@gmail.com
Avatar billede Slettet bruger
19. marts 2012 - 23:11 #3
Hej Rasmus

Jeg har sammen med en makker et nyopstartet tomandsfirma, der udfører webudvikling, og er på jagt efter gode referencer og projekter her i vores opstartfase. Vi koder overordnet set i  html, css, php, javascript (jQuery), sql (med videre til databasehåndtering).
Vi har tilsammen stor erfaring med programmering og webudvikling freelance og vi vil meget gerne se mere på dit projekt.

Skriv endelig til mail@eosweb.dk eller personligt til mig på mail@steeven.dk.
Vi glæder os til at høre mere :)

Med venlig hilsen
Steeven H. Spangsdorf
Avatar billede conrado Nybegynder
20. marts 2012 - 09:47 #4
Hi Rasmuss ,
  Pls drop me a line to info@ronplex.com , I will forward you my previous work.
  I am a company here in Kbh,.
  I look forward to discuss your project details.
Ronplex
Avatar billede WannabeNerd Nybegynder
25. marts 2012 - 16:39 #5
Jeg har fundet en programmør til projektet. Tak for jeres svar. :-)