Avatar billede ttn- Nybegynder
20. marts 2012 - 15:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kopiere iTunes musik til ny computer

Hey!

Jeg har fornylgit fået ny computer. Jeg har gemt hele min gamle iTunes mappe på en ekstern harddisk og vil nu gerne kopeire det over på den nye, så jeg bibeholder f.eks. playlists. Hvordan gør jeg det?

På forhånd tak
Avatar billede Andreas_forslev Nybegynder
20. marts 2012 - 17:16 #2
Bare kopier den ind i mappen Musik under brugere og så dit navn, husk at erstatte alle eksisterende filer den end måtte finde i den mappe der allerede ligger der som også heddet iTunes.
Avatar billede pstidsen Novice
20. marts 2012 - 17:33 #3
Dette er det officielle løsning fra Apple: http://support.apple.com/kb/HT4527?viewlocale=da_DK&locale=da_DK
Avatar billede ttn- Nybegynder
29. marts 2012 - 15:52 #4
pstidsen: Skriv et svar :) tak for hjælpen
Avatar billede pstidsen Novice
29. marts 2012 - 16:26 #5
Velbekomme. Godt det virkede :-)