Avatar billede Mathias662 Nybegynder
22. marts 2012 - 12:36 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Ny Bærbar

Hej Eksperten:)

Jeg skal snart til at købe ny bærbar, og jeg vil gerne være sikker på jeg køber noget jeg kan bruge. Jeg har kigget på disse 3 computer, og vil godt vide hvilken af dem i helst ville anbefale

http://www.dell.com/dk/p/inspiron-15-intel-n5050/pd?oc=n00n5518&model_id=inspiron-15-intel-n5050

http://www.dell.com/dk/p/inspiron-15r-n5110/pd?oc=n00q1520&model_id=inspiron-15r-n5110

http://www.medion.com/dk/electronics/prod/MEDION%C2%AE+AKOYA%C2%AE+P7621+%28MD+97889%29+/30013052A1?category=notebook_12&recId=&wt_mc=dk.intern.m-shop.pro-pla.on-ma&wt_cc1=m-shop_topseller_notebook-1-links&wt_cc2=30013052A1&wt_cw=30.2.8&utm_source=Internetseite-intern&utm_medium=Kachel&utm_content=notebook_1-links&utm_campaign=Kategoriekachel-Hotspots&utm_term=30013052A1

jeg vil gerne høre fra nogen der ved hvad de snakker om, om de her kan fungere til almindelig skolebrug. om de kan spille almindelige spil som fx. counter strike, og om de han trække almindelige programmer som fx itunes flydende uden at det hakker.

Jeg vil også gerne høre andre bud på bærbare der måske er bedre, mit budget er på ca. 5500.

Håber i vil hjælpe mig:)
Avatar billede lad Nybegynder
22. marts 2012 - 13:12 #1
I dag kan man næsten ikke købe en computer der ikke tilfredsstiller behov for at kunne bruge dem til at studere med.

Efter min mening kommer det helt an på pris, skærm og hvor behagelig den er at bruge (tastatur osv.), og hvis man synes den slags er vigtigt - udseende. Du kan evt. også se på hvilke garantiordninger der følger med dem.

Så mit råd er at du tager den der tiltaler dig mest.
Avatar billede sadolin1978 Novice
22. marts 2012 - 13:24 #2
Avatar billede Mathias662 Nybegynder
22. marts 2012 - 17:30 #3
Det kunne det bestemt:) men jeg har tænkt lidt over hvad lad skrev, og jeg tror jeg vil følge hans råd. Jeg vil meget heller have en computer jeg selv har valgt og er glad for, end en computer som jeg købte fordi i anbefalede det. Men #2 forslag var bestemt noget der kunne overvejes!