Avatar billede mikaelch Novice
23. marts 2012 - 13:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

microsoft word program til wordpresse kan man sætte det i woardpresse det ville lettere gøre mit arbejde

jeg har fået et ordblind program nu , dog har jeg et problem det  virker bedste i samarbejde med microsoft word , har jeg fundet ud ad nu .

findes der er en måde man kan få det ind i wordpresss alle mine sider de er i wordpress

meget stort arbejde vis jeg skal bruge programmet og skrive perfekt i word presse

det er fordel at kunne side rette i siden og se stave fejl i wordpresse og den retter imens jeg skriver end jeg skal kopiere over i microsoft word for at se alle fejlene , desuden kan man skrive links med mere i wordpresse min daglig dag ville fungere nemmere jeg kunne langt lettere rette stave fejl frit alle mine sider

jeg kan ikke se på google søgning løsning på mit problem , jeg tænker der er disse 2 her løsninger på mit problem

vil gerne købe tillægges programmer vis det , det der skal til
plug in vis det der det der skal til

computer der er  købt denne er her model og den er har jeg op garderet den maksimalt http://www.laptops.dk/product_info.php?cPath=203&products_id=4290&osCsid=5408b411e2dac54e20c510c8d32c0857
grundene er mange den fungere perfekt til mit program ordblind og den er lille imens derfor valgt denne her model.
jeg håber på nogle har en ide hvad der kan hjælpe en , så man selv kan side rette stavefejl frit ,

jeg ville blive super glad for alle ideer og input
Avatar billede claes57 Ekspert
23. marts 2012 - 13:59 #1
Windows Live har et program 'Writer'
Writer fungerer sammen med mange populære blogtjenesteudbydere, f.eks. WordPress, Blogger og TypePad.

http://explore.live.com/windows-live-essentials-other-programs?T1=t5

Så hvis du ikke har en windows live id (fx hotmail-konto), så må du oprette en.
Avatar billede mikaelch Novice
23. marts 2012 - 15:25 #2
jeg takker mange for det hurtige og rigtige gode svare

jeg har almindelige microsoft word på min computer virker , nogle af dem bedre med , de meget dyrere programmer eller er der ingen forskel , jeg vil gerne have det fungere det hele på bedste vis og kan arbejde bedste mulig lav links rette fejl så let som overhovedet muligt med microsoft word

kan det betale sig at købe dem til flere 1000 kroner eller er det ok med microsoft office standard program den billige udgave
Avatar billede claes57 Ekspert
23. marts 2012 - 16:35 #3
der er ingen grund til at købe en dyrere version af word - stavekontrol / orddeling osv er det samme modul i dem alle.
Men selvfølgelig - hvis du har en version fra 1997 eller ældre - så er der da sket noget ajourføring i ordbog.
De nyeste (2007 og nyere) har en anden menustruktur, og hvis du også har læsevanskeligheder, så er det dumt at bruge energi og penge på det.
Avatar billede mikaelch Novice
23. marts 2012 - 17:33 #4
jeg har microsoft 2007 word fuld ud standard kunne det være bedre med den nyeste version

jeg tror sådan set du har givet svaret men nu vil jeg bare være 100% sikker og vil bare have det hele fungere fuld ud optimalt

et problem jeg kan se nu især er , jeg ved ikke hvordan det fungere samme med wordpress jeg har installeret programmet på min computer nu
Avatar billede claes57 Ekspert
23. marts 2012 - 17:52 #5
bare bliv på 2007 versionen.
Til wordpress tror jeg, du skal på windows live writer.
Ordet wordpress findes ikke i hjælpefilen til word 2007, så word kender intet til wordpress.
Bare luk selv, hvis du er ok med det...
Avatar billede mikaelch Novice
23. marts 2012 - 18:14 #6
jeg fik det til at fungerer perfekt nu

du må gerne give svar så kan afgive point men jeg forstår på dig jeg bare selv skal lukke spørgsmål , men den hjælpe du gav her var simpelthen super nu kan jeg komme videre

men det kan være jeg op garderer til en bedre microsoft word  udgave , der er endnu beregnet til web programmer mit iværksættere liv skal være så let som muligt og effektivt som det overhovedet er muligt, da jeg kan se med min version der er en del begrænsninger i den
Avatar billede claes57 Ekspert
23. marts 2012 - 18:44 #7
du får et svar - men læg gerne et svar selv, så du kan bruge point på noget andet.
Jeg tror, du skal undersøge forskelle på word 2007/2010 før du kaster penge efter en opgradering - jeg tror ikke, du vil opleve en forskel.
Avatar billede aros Nybegynder
24. marts 2012 - 07:16 #8
Word 2007 kan skam fint eksportere dokumenter direkte til wordpress, uden at du skal klippe klistre (ved dog ikke om der måske skal ændres lidt på interne links, når det er lagt op)

http://skattertech.com/2007/02/word-07-supports-wordpress/
Avatar billede mikaelch Novice
24. marts 2012 - 11:05 #9
SharePoint Workspace 2010, Visio 2010 skulle arbejde også kunne i web browser online mail med mere,  men er kun med i de dyrere office pakker hvad er jeres erfaring med dem?