Avatar billede pete8321 Nybegynder
24. marts 2012 - 00:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Css Få server til og load maps

Min server kan kun Load 1 Map  eller siger den disconncetet from the map ved alle personer ved i hvad jeg skal gøre giver 125 point''s fordi jeg er træt af og spille den samme map hele tiden

Kan ikke engang have En helt Flad map så når jeg skifter til den siger den bare Disconncetet from the map
Avatar billede Frede1012 Nybegynder
24. marts 2012 - 00:34 #1
Du kan installere Mani Admin Plugin (http://www.mani-admin-plugin.com) Og bruge det til at håndtere baneskift osv :-)
Avatar billede detziaw Nybegynder
24. marts 2012 - 02:18 #2
Er det en listen server(new game), dedicated server eller en hlds server?
Avatar billede Frede1012 Nybegynder
24. marts 2012 - 11:40 #3
Det er ligemeget hvilken slags server det er.. Han kan sagtens installere Mani Admin Plugin eller et andet Admin Plugin som kan håndtere baneskift for ham :)
Avatar billede detziaw Nybegynder
24. marts 2012 - 13:28 #4
Det er jeg udemærket klar over, men efter hvad han skriver, så er det jo ikke selve baneSKIFTET den er gal med, men selve banerne :-)
Avatar billede pete8321 Nybegynder
24. marts 2012 - 14:11 #5
Jeg skal jo ikke skifte bane?  og jeg har mani admin plugin  Men  det jeg mener er at når folk joiner min server står der disconnctet from the map