Avatar billede stjuma Nybegynder
24. marts 2012 - 09:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Slette uægte Windows 7

Hej.
Jeg har fået en brugt bærbar computer. Da jeg starter den op, viser det sig, at den har en uægte Windowa 7. Jeg har kæmpet længe med den, men intet er lykkedes. Jeg har ikke kunnet få fat i den DVD, som den er installeret fra.
Hvad gør jeg?
Steen.
Avatar billede portalsupport Nybegynder
24. marts 2012 - 10:34 #1
Enten købe et serienummer til den pågældene installation. ellers ville jeg foreslå en format af drevet og installere på ny. Ikke meget andet du kan gøre.

Da mediet er underordnet i forholdet til en licens nøgle skal du se anderledes på det. End hvad du hidtil har.
Avatar billede stjuma Nybegynder
24. marts 2012 - 10:44 #2
Hvordan kan jeg formatere drevet? Denne fumktion kan jeg ikke finde i Win7 - den kan ikke bruges på C: drevet.
Steen.
Avatar billede kjeldsted Novice
24. marts 2012 - 11:05 #3
#2: For at formatere og reinstallere skal du bruge en original Windows7 DVD. Så du er nødt til at købe en sådan hvis ikke du allerede har en.
Avatar billede stjuma Nybegynder
24. marts 2012 - 11:07 #4
Jeg har en original DVD til min stationære computer, kan jeg bruge den?
Avatar billede Frede1012 Nybegynder
24. marts 2012 - 11:38 #5
Du kan sagtens bruge en anden Windows 7 DVD så længe du har et serie nummer til Windows 7. Medmindre din Windows 7 DVD er en speciel "edition" som feks: Ultimate. Så skal du selvfølgelig anskaffe dig en Ultimate key til din pc :)
Avatar billede stjuma Nybegynder
24. marts 2012 - 12:21 #6
Jeg brugte min XP skive og problemet er løst.
Steen.
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2012 - 08:23 #7
du kunne have brugt hirens

http://www.hiren.info/pages/bootcd

så denne forsent

men husk ar oprette spørgsmål som kommentar
besvare med kommentar

svar er KUN til lukning af spørgsmål

i aner ikke hvor meget kævl der har været om uopfordrede svar der er lagt
det hedder point tyveri og er ILDESET
Avatar billede stjuma Nybegynder
08. april 2012 - 10:51 #8
Tak Frede1012.