Avatar billede Opadome Nybegynder
24. marts 2012 - 23:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

27" brugt iMac på DBA - hvad er den værd?

Jeg har valgt at skifte over til Mac, grundet at jeg er lidt træt af Windows og gerne ville prøve noget nyt. Jeg fandt denne brugte iMac inde på DBA, som var sat til salg for 10.000,- kr. Er tilbudt at købe den for 9.300,- kr. Jeg ville bare høre hvor meget den er værd, altså hvad ville være fair at købe den for. Vil også gerne høre om den kommer til at kunne køre spil så som Killing Floor, Diablo 3, World of Warcraft, Portal 2, League of Legends osv. osv.

Her er dens specs:

Intel Core i3 / 3.2 GHz
ATI Radeon HD 5670 / 512 MB GDDR3
8 GB RAM
1 TB Serial ATA1; 7200 rpm

Den skal bruges generelt til webprogrammering, Photoshop, Diablo 3, Killing Floor og League of Legends.

Her er linket til den på DBA: http://www.dba.dk/imac-27-tommer-32-ghz-4-gb/id-81677921/
Avatar billede kjeldsted Novice
25. marts 2012 - 00:02 #1
Hvis jeg var sælger ville jeg ikke gå én krone under 10.000,- Der er trods alt slået en tredjedel af prisen, og hvis det er sandt at den er ganske lidt brugt, og at den intet fejler så er 10.000 bestemt ikke noget dårligt køb.
Og nu gør jeg det ikke selv så meget i spil, men jeg ville da tro at du, om ikke alt så tæt på, vil kunne spille det meste på den.
Og så kan jeg fortælle dig at iMac'en er en virkelig lækker sag!
Avatar billede Opadome Nybegynder
25. marts 2012 - 00:25 #2
Skrev forket ang. ram, den har kun 4 GB.

Grunden til jeg tænkte over det med om den kunne køre spillene er mere på grund af den utrolig høje skærmopløsning der kræver en del af spillende. Grafikkortet er en ældre model og kun på 512 MB og kun en i3 CPU, det er det der bekymrer mig lidt...
Avatar billede styrk Nybegynder
25. marts 2012 - 08:45 #3
i3'eren er ikke noget at prale af, har selv haft sådan en.

Du kan få en ny for bare en sjat mere

http://store.apple.com/dk/browse/home/shop_mac/family/imac/select
Avatar billede Opadome Nybegynder
03. april 2012 - 11:21 #4
Ser ikke ud til der sker mere på denne tråd. Lukker den her.
Avatar billede zaditor Nybegynder
20. juli 2013 - 08:14 #5
Gammel tråd, i know - men har du købt? Ellers har jeg en strørre model til salg.