Avatar billede lurup Ekspert
26. marts 2012 - 09:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Deaktiver tosch plade når du skriver

Jeg ved der er mange bærbar der har en smart funktion ved touch pladen til mussen.
Det er at man kan deaktiver tosuh pladen når man skriver.
Hvordan gør man det på en Packard bell PEW96
Avatar billede zoso Novice
26. marts 2012 - 18:43 #1
Der er muligvis en Fn+key til de- og aktivering af dit touchpad.
Tryk Fn samtidig med at du trykker på den tilhørende touchpad-tast.
Den kunne muligvis se sådan ud. http://static.trustedreviews.com/94%7c2534f2%7c2802_12345-img2874s.jpg
Avatar billede lurup Ekspert
26. marts 2012 - 20:14 #2
Det skal jo kun være når jeg skriver
Avatar billede zoso Novice
26. marts 2012 - 21:59 #3
#2 Tænker du på automatisk deaktivering idet du taster på dit tastatur? Du har jo fin mulighed for at slå touchpad til og fra imens og efter du skriver.
Avatar billede MathiasAntonsen Nybegynder
26. marts 2012 - 23:11 #4
Tror han mener at den gør det automatisk. Dvs. når du begynder at skrive, så slår den selv touchpad fra og så når du stopper med at skrive igen, så slår den padden til igen :)

Det er i hvertfald sådan jeg har forstået det.
Avatar billede lurup Ekspert
27. marts 2012 - 07:17 #5
Det er som Mathas skriver jeg ønsker..har set det på mange andre modeller
Avatar billede lurup Ekspert
29. marts 2012 - 15:09 #6
Lukket....