Avatar billede krelle98 Nybegynder
27. marts 2012 - 16:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Netværkskort ikke registreret

Hej alle!
Jeg vil meget gerne have hjælp hurtigt, så her kommer mit problem!
Jeg har lavet en "custom" geninstallation på min Dell StudioXPS 8100 Windows 7 64-bit, og nu kan jeg ikke komme på nettet. Jeg har altid brugt et netværkskabel (LAN), og nu er der et rødt kryds over netværket, og går jeg ind i kontrolpanel og klikker på "rediger indstillinger for netværkskort" I enhedshåndtering kan jeg ikke se noget netværkskortet listet.
HJÆLP TAK!
Avatar billede krelle98 Nybegynder
27. marts 2012 - 16:52 #1
der sker intet når jeg går ind i "rediger indstillinger for netværkskort". Det smuttede lige i farten.
Avatar billede Wally1973 Praktikant
27. marts 2012 - 18:49 #2
Har du installeret driveren til netkortet?
Højreklik på Denne Computer og vælg administrer.
Vælg så enhedshåndtering og se hvor der er gule udråbstegn eller gule spørgsmålstegn.
Avatar billede krelle98 Nybegynder
27. marts 2012 - 18:54 #3
Når jeg gør det, viser den et gult udråbstegn ud for "Ethernet-controller" og "PCI-controller til simpel kommunikation" og disse ligger begge under "andre enheder"
Avatar billede krelle98 Nybegynder
27. marts 2012 - 19:05 #4
Jeg hentede en driver på Dell, med lidt besvær, men det er løst. Du må gerne lægge et svar og derved modtage pointene.:)
Avatar billede Wally1973 Praktikant
28. marts 2012 - 01:44 #5
Godt det er løst og det er lige meget med pointene. ;)
Avatar billede krelle98 Nybegynder
16. april 2012 - 15:05 #6
Bare i orden.
Avatar billede luffyLOL Nybegynder
23. februar 2013 - 20:47 #7
Kan du ikke sende link? Jeg har samme computer og geninstallerede også windows, jeg har PRÆCIS samme problem!
Avatar billede krelle98 Nybegynder
23. februar 2013 - 22:57 #8
http://www.dell.com/support/troubleshooting/dk/da/dkdhs1/Product/studio-xps-8100

Under 'driver og support' kan du blot finde dit netværkskort. :-)