Avatar billede jakoblindblad Nybegynder
27. marts 2012 - 19:58 Der er 3 kommentarer

problemer med nyt grafikkort

Hey allesammen, jeg har for nyligt købt et nyt grafikkort til min stationære pc. Det er Dette kort http://www.sapphiretech.com/ (...)

Dog oplever jeg en væsentlig forringelse af kvaliteten i grafikken i alle mine spil. Jeg undersøgte lidt nærmere, og fandt ud af at det ikke passer sammen med mit bundkort...

Jeg kører windows 7 64 bit
ALLE drivers er opdateret 100%
Min strømforsyning er på 600W grafikkortet er anbefalet med 500w + så heller ikke her kan jeg se problemet

Så her kommer mit spørgsmål. Er der en der kan hjælpe mig med at finde et godt gaming kompatibelt bundkort, der fungerer optimalt med denne GPU? eller er det måske slet ikke her problemet ligger?
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. marts 2012 - 20:25 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. marts 2012 - 20:27 #2
www.eksperten.dk/brugerbetingelser: pkt. 2.1.11
Det er ikke tilladt at:
oprette det samme spørgsmål flere gange - heller ikke selv om spørgsmålet kunne ligge i flere kategorier. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.

Kig her: www.eksperten.dk/faq#faq-2-7
Avatar billede jakoblindblad Nybegynder
27. marts 2012 - 21:44 #3
kunne ikke lukke det, ville blot lave en opdatering på den samme tråd. beklager:/