Avatar billede Gozeimas Nybegynder
27. marts 2012 - 21:59 Der er 2 kommentarer
Avatar billede Mads Larsen Nybegynder
30. marts 2012 - 08:13 #1
Jeg skal da ikke have 2 gange ;)
Avatar billede Gozeimas Nybegynder
24. august 2012 - 16:01 #2
Det er OK for mig.
Grunden til dette sene svar er at jeg vedbliver at få mails fra Eksperten med flg. tekst:
Dit spørgsmål på Eksperten.dk

"Her er oversigt over dine åbne eller ubesvarede spørgsmål på Eksperten.dk.
Måske har du selv fundet en løsning, har flere informationer eller mangler at acceptere et svar?

Åbne spørgsmål med indlæg:

Point til IT-Guffe i kategorien Programmering / Visual Basic | 1 indlæg. (Spørgsmålet er over 140 dage gammelt)".

Det lader til (håber jeg nu at jeg har fattet?!) at man skal svare på "den form for spørgsmål" - det troede jeg ligesom ikke var nødvendigt. Når jeg så "lukker" den nu med mit svar skal du bare svare "tak" - så mangler jeg igen at svare ogogog...... eller er der forskel på "Kommentar" og "Svar"......... Dette er måske en kende "uhensigstmæssigt"?! Hvis det er korrekt forstået så venligst ikke svar mig på denne henvendelse...:-)....men fortsat god dag!