Avatar billede superwulff Nybegynder
28. marts 2012 - 10:37 Der er 1 løsning

Copy/Paste mellem Remote Desktop session på virtuelle maskine og XP

Hej

Jeg forbinder hver dag til en VMware maskine (med XP på) via Remote Desktop fra en XP maskine.

Udklipsholderen plejede at virke fint begge veje, men på det seneste er det holdt op med at virke når jeg vil copy-paste fra min fysiske maskine ind i den virtuelle over remote desktop.

Det virker fint hvis jeg copy-paster fra den virtuelle maskine ind i den fysiske, ingen problemer der, det er kun fysisk -> virtuel der fejler.

Jeg har forsøgt at stoppe proccessen rdpclip.exe og starte den igen men det hjælper ikke..

Nogle gange kan det hjlpe i op til en halv time at genstarte den virtuelle maskine og starte en ny Remote session, men efter godt 30 minutter forsvinder funktionen igen.

VMWare tools er installeret.

Nogen der har nogle forslag ?
Avatar billede superwulff Nybegynder
12. april 2012 - 16:30 #1
Lukker - ingen løsning