Avatar billede daniella86 Nybegynder
29. marts 2012 - 11:48 Der er 7 kommentarer

Video optager til skype

hej,

hvor kan man downloade gratis ell købe program som ikk koster formue hvor man kan optage video +stemme til skype?
Avatar billede tobrukDk Novice
29. marts 2012 - 12:03 #1
er det hvor du kan se andre personer eller optage det som de andre laver på cam eller hvad? prøve skrive lidt mere så vi kan bedre hjælp dig frem til noget godt :D
Avatar billede claes57 Ekspert
29. marts 2012 - 12:07 #2
Avatar billede daniella86 Nybegynder
29. marts 2012 - 12:10 #3
optage til andre som har åbnet cam til mig :)
Avatar billede tintir Nybegynder
31. marts 2012 - 09:52 #4
Det er da en indbygget funktion at i kan snakke over skype via cam.
Avatar billede tintir Nybegynder
31. marts 2012 - 09:53 #5
der skal jo også være mikrofon på din pc. Og cam.
Avatar billede 4byssal Nybegynder
04. april 2012 - 15:50 #6
Hvis du leder efter et specifikt program, så kan jeg anbefale ZD Screen Recorder. De har vidst en 30 dages prøveperiode (dog hvor deres mærke irriterer oppe i det ene hjørne)

Du kan også downloade Fraps, men det er nok mere et program der henvender sig til folk der spiller meget computer.

mvh.
Frederik Winther
Avatar billede mads375 Juniormester
04. juli 2013 - 11:29 #7
Det er dejligt at få alt den gratis hjælp, uden at give folk point for det, er det ikke? Kan se det er et generelt problem du har, ærgeligt. Hermed anmeldt for misbrug til eksperten.dk