Avatar billede Gambolputty Novice
29. marts 2012 - 15:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Clipboard rydder formatteringen

Mit clipboard rydder formattering på det jeg gerne vil klippe og kopiere. Hvis jeg klipper fx en tabel i Word eller på Google Docs, så kopierer den kun teksten, men ikke tabellen.

Min computer er en Asus Eee minibærbar med Win 7 starter.

Håber at nogen derude kan hjælpe
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2012 - 10:05 #1
du kan ikke kopiere tabellen KUN teksten
Avatar billede kjeldsted Novice
02. april 2012 - 00:49 #2
Hvor prøver du at indsætte den kopierede tabel?
Avatar billede Gambolputty Novice
03. april 2012 - 18:55 #3
@rasmus: Jeg kan kopiere og indsætte tabeller på min anden computer, og på andres, men ikke på minicomputeren.

@kjeldsted: Jeg prøver at sætte tabellen ind i det samme dokument som jeg har kopieret det fra. Det er både hvis jeg kopierer en word-tabel og vil sætte den ind et andet sted i word-dokumentet, og hvis jeg prøver det samme i et Google Doc.
Avatar billede kjeldsted Novice
03. april 2012 - 19:58 #4
Ja, det burde jo være muligt. Jeg har vist, desværre, ikke lige noget umiddelbart bud på hvad problemet kan være.
Avatar billede Gambolputty Novice
07. april 2012 - 19:32 #5
Hvis nogen derude har et bud tager jeg stadig gerne imod forslag.
Avatar billede Gambolputty Novice
13. april 2012 - 12:17 #6
Jeg er stadig interesseret i gode forslag, som kan løse problemet.
Avatar billede Gambolputty Novice
19. april 2012 - 10:59 #7
Anyone? Jeg ville blive meget glad for hjælp med det her.
Avatar billede Gambolputty Novice
04. maj 2012 - 20:38 #8
Jamen jeg tror jeg bare lukker spørgsmålet.