Avatar billede poulvp Praktikant
29. marts 2012 - 16:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Webside ikon mangler i windows 7??

Jeg er ved at lave en hjemmeside og har i programmet tilføjet et webside ikon...altså det man ser oppe i bjælken og i adresselinien istedet for explorer ikonet.
Mit problem er at jeg ikke kan se det på min computer men fint på andres. Jeg kan godt se webside ikoner fra andre hjemmesider:

eks jeg kan se ikonet for www.fodboldpigernes.dk men ikke for www.sophieamalie.info

Nogen der kan løse det??
Avatar billede claes57 Ekspert
29. marts 2012 - 16:31 #1
det virker helt fint - det er nok bare fordi du har været på siden tidligere, så den ligger i browseren cache, og læses derfra.
Tryk på 'genindlæs' (rund pil i adressefeltet i internet explorer)
Avatar billede poulvp Praktikant
29. marts 2012 - 16:43 #2
Jeps fandt jeg også ud af :) Men du får pointene for et rigtigt svar :) Så smid lige et svar
Avatar billede poulvp Praktikant
29. marts 2012 - 16:45 #3
ps. jeg måtte faktisk ind i explorer indstillinger og slette cache og midlertidige filer først.
Avatar billede claes57 Ekspert
29. marts 2012 - 16:45 #4
bare luk selv...
Avatar billede poulvp Praktikant
29. marts 2012 - 16:47 #5
nej kom nu vil give pointene
Avatar billede poulvp Praktikant
29. marts 2012 - 16:51 #6
ok så deler vi