Avatar billede mungojerrie Nybegynder
30. marts 2012 - 14:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sonos Controller - Fejl på connect

Hej alle

Jeg har en sonos bridge og tilhørende sonos s5 enhed.
Jeg kan sagtens connecte til min s5 via min iphone, ipad og acer iconia via controller app'en, men når jeg installerer sonos controlleren på win7 på min imac, så kan der under setup ikke connectes når jeg klikker på mute+lyd op.

Nogen ideer til hvorfor det kun driller via win 7 på Imac?
Avatar billede 220661 Ekspert
30. marts 2012 - 19:22 #1
Har du prøvet med support fra Hifi Klubben?
Avatar billede mungojerrie Nybegynder
24. april 2012 - 21:46 #2
det ser desværre ud til at min sonos bridge er gået kold, jeg kan ikke engang resette den via disse instruktioner:
https://sonos.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/469/kw/reset%20bridge
Avatar billede 220661 Ekspert
24. april 2012 - 21:52 #3
Hifi Klubben??
Avatar billede mungojerrie Nybegynder
24. april 2012 - 22:08 #4
Hvis den er gået i stykker, kan hifi klubben jo kun bytte den :-)
Avatar billede mungojerrie Nybegynder
29. maj 2012 - 10:16 #5
lidt support og test fra hifi klubben afslørede at skidtet virker fint, så problemet var lokalt
Avatar billede 220661 Ekspert
29. maj 2012 - 16:01 #6
#1 og #3?
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester