Avatar billede Snupti Nybegynder
03. april 2012 - 22:05 Der er 5 kommentarer

NnErhverv

Hej.

Ville hører om der var en der ville være så venlig at låne mig et login til NN erhverv.

hvis ikke, så måske en der kunne finde et par lister til mig der inde fra.

Skal bruger følgende:

Firma navn, cvr nr, post nummer, email, brancher

vil gerne have det over virksomheder på sjælland og inden for disse brancher.

Tømrer, maler, murer, vvs, tagpap, elektriker og evt, total entrepriser.

Vil sætte rigtig stor pris på hvis nogen ville hjælpe mig med disse lister.

Mange tak.

Skriv evt. privat besked, så kan jeg sende email adresse.

Dennis
Avatar billede vejmand Juniormester
03. april 2012 - 23:01 #1
Jeg er rimelig sikker på det ikke er lovligt, det du efterspørger.....
Avatar billede Snupti Nybegynder
03. april 2012 - 23:08 #2
okay, hvorfor ikke det? så længe de ikke er markedsførings beskyttet?

Dennis
Avatar billede kjeldsted Novice
03. april 2012 - 23:39 #3
Det er ikke tilladt at videregive data fra Navne & Numre uden skriftlig licensaftale med NN Markedsdata A/S.
Kilde: http://www.nnerhverv.dk/ (under rettigheder)
Avatar billede Snupti Nybegynder
03. april 2012 - 23:41 #4
arh okay :) vidste jeg ikke, beklager :) nogen der så har listerne fra et andet sted hvor det er lovligt? hvis dette findes.
Avatar billede chrisrj Forsker
03. april 2012 - 23:53 #5
Hvorfor bruger du ikke bare de 10 dage GRATIS adgang til systemet?

http://www.nnmarkedsdata.dk/produkter/nn-erhverv/navne-numre®-erhverv/