Avatar billede CasperBlom Nybegynder
04. april 2012 - 13:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

MyPCTuneUp

Hey!

Er der nogle som har prøvet mypctuneup??

Jeg har kigget på det flere gange men ved ikke om det vil virke. Jeg bruger Mac som arbejdscomputer, men det er til min mors windowsmaskine.

Det findes herinde: http://www.mysecuritycenter.com/da/products/my-pc-tuneup
Avatar billede 4byssal Nybegynder
04. april 2012 - 14:22 #1
Jeg har prøvet det. Lagde ikke rigtigt mærke til den store forskel i ydeevnen af min computer.
Et andet program du kunne anvende er, som jeg selv har brugt i mange år og som bare virker (GRATIS):
CCleaner

Bare søg på Google :)
Avatar billede pstidsen Novice
04. april 2012 - 14:27 #2
Spild af penge efter mening. Næsten alle tingene kan ordnes med to-tre gratisprogrammer: Ccleaner, Secunia PSI og SlimDrivers.
04. april 2012 - 14:31 #3
... giver lige tanker i retning af denne debat ->
www.eksperten.dk/spm/896485
Avatar billede 4byssal Nybegynder
04. april 2012 - 15:36 #4
Karise_larry, nu har jeg lige siddet og læst den tråd, og jeg tror ikke at vi skal ophidse folk mere end nødvendigt, for det er tydeligt hvad der skete sidste gang :P
Avatar billede 220661 Ekspert
04. april 2012 - 16:34 #5
Synes nu også det render i samme retning som det Karise linker til.
Har prøvet et andet tilsvarende program (Registry Booster), som faktisk efter kørsel med programmet gjorde at pc ikke kunne boote.
Heldigvis kunne jeg fra fejlsikret tilstand spole tilbage til da programmet blev installeret og rette det til så pc virkede igen.

Med hensyn til CCleaner har jeg aldrig taget den i at lave ged i det. Og jeg har efter et stykke tid undladt at sætte et gendannelses punkt når jeg bruger programmet. Har så stor tillid til det nemlig.
Slim drivers bruger jeg også i den omfang jeg ikke kan finde drivere fra producentens hjemmeside og det fungerer fint.
Sikkerhedsopdateringer af programmer på pc, der bruger jeg Filehippo Updatecheker.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
05. april 2012 - 11:05 #6
Det virker som crapware, lidt i stil med AdvancedSystem Cleaner eller hvad den nu hed. Download CCleaner istedet.

Hvis du absolut skal bruge penge på den slags, så køb noget kvalitets software. Auslogics BoostSpeed er det eneste som jeg har fundet som virker og rent faktisk gør en lille forskel.
Avatar billede CasperBlom Nybegynder
19. april 2012 - 15:30 #7
Tak for hjælpen :)
Avatar billede pstidsen Novice
21. april 2012 - 12:37 #8
Hej. Du er kommet til at lukke selv. Til næste gang skal du huske at give dem der har løst problemet nogle points :-)
Avatar billede Kalle Juniormester
01. juli 2023 - 16:07 #9
Scanmyreg + Wise Registry Cleaner = verdens mest effektive programmer når vi snakker om hurtigere PC.