Avatar billede Slettet bruger
04. april 2012 - 14:21 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Wordfeud til pc- Hjælp

Hej eksperter

Jeg har ikke en iphone, eller anden adroid telefon, og derfor synes jeg at det er virkelig ærgeligt at jeg ikke kan spille wordfeud.

Er der nogen der ved om jeg kan downloade det på computeren gratis?
Det håber jeg virkelig og det skal helst være gratis.

Med venlig hisen

Wordfeud søgeren
Avatar billede 4byssal Nybegynder
04. april 2012 - 15:39 #1
Hej Wordfeud søgeren

En hurtig Googlesøgning gav en masse resultater. Der er mange der har haft den samme "trang" til at spille Wordfeud fra deres pc, da de ikke er i besiddelse af en smart/iPhone.

Spillet koster 2,49€, hvilket vel er lige under 20 kroner, dog ikke gratis..

Her er et link

http://www.wordfeudforpc.com/
Avatar billede pstidsen Novice
04. april 2012 - 15:41 #2
Avatar billede pstidsen Novice
04. april 2012 - 15:42 #3
Avatar billede 4byssal Nybegynder
04. april 2012 - 15:51 #4
Haha, genial hjemmeside!

Den må jeg huske..
Avatar billede pstidsen Novice
04. april 2012 - 16:27 #5
Det er samme produkt vi snakker om. Den pris jeg så var bare gammel og uopdateret :D
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2012 - 12:46 #6
Okay, så bliver jeg vel nød til at købe det.. Men tak for hjælpen.
Avatar billede pstidsen Novice
05. april 2012 - 23:42 #7
Husk at lukke spørgsmålet: www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2012 - 16:38 #8
Hej

Jeg har lige fundet ud af hvordan jeg spiller det gratis, men online. Men det gør ikke noget, for det er præcis det samme.
Så endelig blev jeg glad:D
Avatar billede pstidsen Novice
08. april 2012 - 22:39 #9
Skriv lige løsningen herinde ;-)
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2012 - 17:40 #10
Okay, hjemmesiden hedder: www.webfeud.com
Derinde kan du spille:)
Avatar billede thomasrba Nybegynder
22. november 2012 - 22:37 #11
Kan du ikke bare spille det online på f.eks http://onlinewordfeud.catmag.dk i stedet for? Det er pænt bøvlet at installere det via en virtuel android.
Avatar billede pstidsen Novice
24. november 2012 - 03:40 #12
Man kan downloade det som app til Windows 8, hvis du har det.