Avatar billede request Nybegynder
06. april 2012 - 20:13 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Kabalen Napoleon

Kabalen Napoleon i Windows 7.

1. Ofte får man at vide man maks. kan flytte et bestemt antal kort. Har ikke kunne regne ud hvordan det fungere. Hvad går dét ud på?

2. hvorfor ryger nogle af kortene automatisk op i bunkerne øverst, mens andre ikke gør.
Det er ikke noget problem. Kan bare ikke se logikken i det.

På forhånd tak.
Avatar billede ssmadsen Nybegynder
06. april 2012 - 21:43 #1
Avatar billede request Nybegynder
06. april 2012 - 21:45 #2
Det er den samme tekst der er i spillets 'Hjælp'. Den hár jeg læst. Kan ikke finde det der i.
Avatar billede request Nybegynder
06. april 2012 - 21:48 #3
Og lad være med at lægge svar før jeg beder om det. Nu står spørgsmålet som 'Besvaret' i oversigten, så nu er der færre der kigger!
Avatar billede store-morten Ekspert
06. april 2012 - 22:20 #4
1. Man kan kun flytte antal kort svarende til frie pladser i "banken" +1
Hvis man har 3 kort i "banken" kan man max flytte 2 kort.
Avatar billede store-morten Ekspert
06. april 2012 - 22:28 #5
Tomme kolonner tæller også med
Avatar billede store-morten Ekspert
06. april 2012 - 22:31 #6
2. Sort 4 ryger ikke automatisk op i bunkerne øverst, fordi rød 3, er i spil.
Avatar billede request Nybegynder
06. april 2012 - 22:41 #7
Ok. Tak.

Er dog ikke helt med på dette.

2. Sort 4 ryger ikke automatisk op i bunkerne øverst, fordi rød 3, er i spil.

Forstår hvad du skriver, men er ikke helt med på hvad det handler om ...
Avatar billede store-morten Ekspert
06. april 2012 - 22:47 #8
Sort 4 ryger ikke automatisk op i bunkerne øverst, fordi rød 3, er i spil.
Altså, så du stadig har mulighed for at flytte rød 3 over på sort 4. Kan man jo ikke hvis den var røget automatisk op i bunkerne øverst.
Avatar billede request Nybegynder
06. april 2012 - 22:49 #9
Ahhh... nu er jeg med. :)

Tusinde tak for hjælpen!

Læg et svar...
Avatar billede store-morten Ekspert
06. april 2012 - 22:50 #10
Et 'Svar' og velbekomme

Havde helt glemt det ;-) (spillet)
Avatar billede request Nybegynder
06. april 2012 - 23:06 #11
Det gør jeg også i perioder.
Avatar billede request Nybegynder
06. april 2012 - 23:07 #12
Glemmer at der er spil i Winsows ...
Avatar billede request Nybegynder
06. april 2012 - 23:08 #13
Spil i vinsovs? Hmm...