Avatar billede RuneDams Juniormester
07. april 2012 - 12:24 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort i stykker?

Hej.
Jeg har et Radeon HD 5870 og ud fra dens specs skulle jeg saktens kunne klare spil som Mass Effect 3  og Skyrim. Dog oplever jeg ekstreme laggs når den skal loade/(rendere??) mass effect og også lidt skyrim. Jeg ved ikke om det er fordi der er noget galt med grafikkortet, eller om det måske får for lidt strøm? Håber i kan hjælpe :)!
Avatar billede marc7957 Nybegynder
07. april 2012 - 13:58 #1
hej jeg har en ATI radeon X1950 pro har kunne spille farming simulator både 2008,09,11 men efter den blev formateret flimrer den og kan ikke forstå det men vis jeg laver ændringer i indtillingerne på grafikkortet så bliver det bedre men kan ikke finde ud af det HJÆLP HJÆLP HJÆLP!!!!!!!
'
Avatar billede RuneDams Juniormester
07. april 2012 - 15:00 #2
Hvorfor opretter du ikke din egen tråd for dette??? Dette er min tråd og syntes ikke dit indlæg har særlig meget med det at gøre.
Avatar billede RuneDams Juniormester
08. april 2012 - 12:47 #3
Bundkort: ASUS Crosshair IV Formula
RAM: 8GB (2x4gb) 1866mhz VENGEANCE
Grafikkort: ASUS EAH5870
Harddisk: WD Caviar Blue 500GB sata3 6Gb/s
Strømforsyning: LC Power Silent 550W 140mm 6550GP2
Processor: AMD amd phenom ii x6 1075t

Det er mine data. Er en strømforsyning på 550Watt nok?
Avatar billede RuneDams Juniormester
10. april 2012 - 19:15 #4
Er der slet ingen der har noget forslag :O? Forresten har jeg 2 harddisk af samme type i. Please hjælp mig :)
Avatar billede RuneDams Juniormester
24. april 2012 - 07:46 #5
Well...
Avatar billede Dass93 Nybegynder
25. april 2012 - 17:36 #6
Har du sat nogle nye ting ind i den, efter at du har fået.
Avatar billede RuneDams Juniormester
25. april 2012 - 20:36 #7
Mine RAM er nye, og den er mod forventning blevet langsommere efter jeg satte dem i. Det skal nævnes at jeg også installerede 64bit windows 7 samme tid (ved ik om det gør nogen forskel). Det er derfor jeg tænker de måske sluger mere strøm end de gamle og resten af komponenterne måske så får endnu mindre strøm end før? Den var nemlig også lidt langsom inden de kom i.
Avatar billede Dass93 Nybegynder
26. april 2012 - 09:30 #8
synes ikke at det ligner noget med størmforsyningen idet at den er på 550W også selvom at du har nye ramkort
Avatar billede RuneDams Juniormester
26. april 2012 - 12:03 #9
Jeg tog en test på nettet et sted hvor man kunne måle hvor meget strøm jeg skulle have... Uden at kende ALLe dater til programmet viste den ca. 500watt og personen der henviste til siden anbefalede 50 til 100 watt ekstra. Det var derfor jeg blev lidt mistænksom. Men hvad kunne det ellers være hvis det ikke var for lidt strøm?
Avatar billede Dass93 Nybegynder
28. april 2012 - 16:42 #10
det kan sagtens være at en af dine dele ikke er kompotenteret til windows 7, men det kan også godt være at du simpel hen har et alt forkraftigt system til en 500 watt. men har selv de samme ram kort og de køre godt på mit system. Men kan ikke komme i tanke om flere ting lige nu. hvis du har nogle gamle ram kort så prøv at sætte dem ind og se om det er ram kortene da sluger for meget strøm hvis at systemet køre hurtigere(efter deres ram)
Avatar billede RuneDams Juniormester
28. april 2012 - 16:52 #11
Ja, jeg tænker også på om der er for lidt strøm på systemet :)