Avatar billede danco Nybegynder
08. april 2012 - 18:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hosting vejledning

Hejsa.
Jeg sidder og arbejder på et større system der med tiden naturligvis skal hostes et sted.
Jeg har dog nogle helt specifikke krav der skal være opfyldt og her vil jeg gerne høre om nogle af jer kender til en god host.

- 100/99,9% Oppetid er naturlig fuldstændig en selvfølge.
- Mulighed for tilkøb af diskplads og muligvis også database
- PHP/MySQL
- Her kommer det krav som jeg ikke selv har set før. Jeg skal have muligheden for at genere JPG udfra PDF, efter hvad jeg har læst mig frem til på diverse fora kræver det ImageMagick og GhostScript installeret på serveren.

Findes der allerede nu en host der kan tilbyde dette eller skal jeg virkelig ud i at leje egen hosting server?

Alle tanker er velkomne.
Avatar billede moddi100 Seniormester
10. april 2012 - 00:13 #1
Jeg benytter selv http://www.kbds.dk. Jeg ved dog ikke om ghostscript er installeret, men har tidligere fået installeret udvidelser, som jeg manglede. Send evt. en mail og hør dem :)

Jeg har endnu ikke oplevet nedetid i de 2-3 år jeg har brugt dem og med god support, kan jeg kun anbefale dem til dig.
Avatar billede danco Nybegynder
23. april 2012 - 00:24 #2
Jeg har selv fundet en anden løsning så jeg lukker spørgsmålet.