Avatar billede dsjk Novice
09. april 2012 - 12:43 Der er 1 løsning

Upload fil - kan ikke få fat i filnavnet

Hej,

Jeg har en form i hvilken jeg vælger en fil som uploades til min hjemmeside. Selve det virker fint og formen er her:
  <form name="frm_addregn" method="post" enctype="multipart/form-data" action="uploadregn.asp?eventid=<%=request.QueryString("view")%>">
    <table width="425" border="0" class="text">
        <tr>
                        <td width="35%">Afholdt hos / event info:</td>
                        <td width="65%">
                          <input name="txt_event" value="<%=(rsEvent.Fields.Item("afholdthos").Value)%>" size="44">
              <input name="txt_dato" value="<%=(rsEvent.Fields.Item("dato").Value)%>" size="15">
                        </td>
                      </tr>
                      <tr>
                        <td width="35%">Nuværende fil:</td>
                        <td width="65%"><%=(rsEvent.Fields.Item("regnskab").Value)%>
                        </td>
                      </tr>
                      <tr>
                        <td width="35%">Regnskab:</td>
                        <td width="65%">
                          <input type="file" name="frm_regn" size="33">
                        </td>
                      </tr>
                      <tr>
                        <td width="35%">&nbsp;</td>
                        <td width="65%">OBS: Filen skal være i pdf format.
                        </td>
                      </tr>
                      <tr>
                        <td colspan="2">
                          <table width="100%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
                            <tr>
                              <td align="center">
                                <input type="submit" name="gem" value="Gem regnskab">
                              </td>
                              <td align="center">
                                <input type="button" name="fortryd" value="Fortryd" onClick="sendback();">
                              </td>
                            </tr>
                          </table>
                        </td>
                      </tr>
                    </table>
                  </form>

2 af felterne tager data fra databasen hvilket er ok.

Mit script til at uploade filen virker også, dvs. filen bliver uploadet - men af en eller anden grund kan jeg ikke "fange" filnavnet så jeg kan gemme det i databasen.
Upload scriptet er pt. som flg.:

Server.ScriptTimeout = 600
Set Upload = Server.CreateObject("Persits.Upload.1")
Upload.OverWriteFiles = True
Upload.Save Server.MapPath("../members/regnskab/") & ""

afholdthos = Upload.Form("txt_event")
dato = Upload.Form("txt_dato")
regnfil = Upload.Form("frm_regn")

Response.write "<br>Afholdthos: " & afholdthos & "<br>Dato: " & dato & "<br>Regnskab: " & regnfil
response.end

Jeg kan som sagt se at fieln bliver uploaded til den rigtige folder. Der udover får jeg noget i variablerne "afholdthos" og "dato" - men ikke noget i regnfil.

Er der nogen der kan se hvad der er galt i ovenstående?

Pft.
Avatar billede dsjk Novice
09. april 2012 - 13:21 #1
Lukkes - startede forfra og nu virker det.