Avatar billede eik1957 Nybegynder
10. april 2012 - 09:10 Der er 3 kommentarer

Strong SRT 8100 digital modtagerboks og DR1.

Jeg har en Strong SRT 8100 digital modtagerboks. Den har fint kunne modtage DR's kanaler og andre gratis kanaler.

Men pludselig kan den ikke vise DR1's billede. Lyd og undertekster kommer fint igennem.

DR2, DR-K og andre virker også fint.

Kan nogen hjælpe mig med hvor problemet kan ligge?
Avatar billede larsini Seniormester
10. april 2012 - 09:24 #1
jeg har en strong 8410 som funker perfekt - hvis jeg var dig ville jeg gå ind i opsætning / indstilling eller hvad det nu hedder og lade modtageren søge efter tv-stationer og/eller prøv at skifte mux-kanal !
Avatar billede eik1957 Nybegynder
10. april 2012 - 14:02 #2
Jeg kan ikke finde noget med at skifte mellem mux1 og mux2 el. lign. Hvordan gør man det?

Jeg har automatisk søgt mellem tv-stationer.
Avatar billede larsini Seniormester
10. april 2012 - 14:55 #3
under menupunkt INSTALLATION kan man skifte MUX-kanal således at du kan vælge den kanal der optimal i dit område. på boxer kan man finde den kanal der passer bedst http://www.boxertv.dk/kundeservice/teknik-og-udstyr/sendemaster-og-frekvenser/

sådan er på min strong - men hvorfor ikke ringe strong support på 98 38 22 11