Avatar billede jokn Nybegynder
10. april 2012 - 13:41 Der er 1 kommentar

Wordpress Multisite - Slå fuld billed-url til (/blogs.dir/ i stedet for blog-navn)

Hej Eksperter!

Jeg forsøger at installere et theme til under-sites i en Wordpress Multisite-installation.

Problemet er: Billeder i slideshows på undersider virker ikke, fordi den bruger en wordpress-genereret url i stedet for den "rigtige" url. Det er måske et problem med timthumb, som themet bruger.

Forslag til at fixe dette?

Hvordan slår man WP's genererede url's fra og bruger de rigtige, som er noget med blabla.com/wp-content/blogs.dir/[blog-id]/, i stedet for blabla.com/blognavn/ ?

Er det en setting, jeg kan slå fra, eller kan jeg lave noget preg_replace et sted i en WP-fil?

Jeg håber meget, i kan hjælpe!

Mvh
Jonas
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
10. april 2012 - 16:27 #1
Du skal nok ind og rette i den template.

Kan ikke lige komme i tanke om nogle steder i systemet kan man sætte dette.