Avatar billede bamseurt Praktikant
11. april 2012 - 12:10 Der er 2 kommentarer

pc'en går ud

Hej
Jeg har en pc med windows 95.
Når man starter den, så skriver den at jeg skal indsætte disk.
Jeg kan intet fortage mig udover netop dette, så jeg sætter disken i og prøver at fortage en formatering.
Når jeg kommer til den del, hvor den spørger om jeg vil reparere systemet eller om jeg vil slette den gamle og indstallere et nyt, så går den i koks.
Så jeg kan ikke starte pc'en og jeg kan ikke formatere den, men på en eller anden måde så har jeg gjort et eller andet, for pludseligt spørger den om jeg vil vælge profil 1, 2 eller 3 og når jeg vælger en af profilerne så starter pc'en sgu.
Men men men ligeså snart at jeg har slukket for pc'en og startet den igen så skriver den det med at jeg skal vælge en profil.
Og når man har gjort dette 2 eller 3 gange så springer den helt tilbage til at blive en sort skærm og skriver at jeg skal indsætte disk :-(

Og sådan kan jeg ellers blive ved igen og igen og igen.

Hvad gør jeg?
11. april 2012 - 12:36 #1
Øhhhh - mener du  M$ Windows '95 ?
Avatar billede bamseurt Praktikant
14. april 2012 - 12:02 #2
ja