Avatar billede Snupti Nybegynder
11. april 2012 - 23:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Arbejds computer ??

Hej. jeg står og skal have en ny computer, den skal bruges til alt, undtagen spil.

Jeg bruger den meget til at lave hjemmesider på, grafisk design. har tit en del store programmer kørende.

den skal ikke larme, den skal ikke blive varm, og den skal ikke være HP eller MAC

regner med omkring 8000 kr. måske lidt mere hvis den er god.

Ville gerne have en I7, men ved ikke om det er så meget bedre?

kom med forslag. Takker.
Avatar billede mjha Nybegynder
12. april 2012 - 09:31 #1
Altså når du snakker grafik og design og tunge programmer vil jeg sige MAC, men hvad er grunden til du ikke vil bruge HP ? De laver rigtig gode maskiner, men deres "tillæg" til win 7 på HP maskiner Suck Ass - Men du kan jo bare installer en ganske almindelig Windows på den, og så bliver maskinen en helt anden.
Avatar billede mjha Nybegynder
12. april 2012 - 09:41 #2
Lavede en søgning på EDBpriser med disse oplysninger:

CPU type: i7
Display str: min. 15,6"
RAM: min. 8GB
VIdeo RAM: min. 2GB

http://tinyurl.com/edbpriser-s-gning
Avatar billede Snupti Nybegynder
12. april 2012 - 09:57 #3
Hej. jeg har haft mac, og det kommer jeg aldrig til at bruge :) og HP, dårlig erfaring, har haft to, og begge to bliver sindssyg varme og fryser konstant, og har skiftet harddisk tre gange på to år. og har jeg ikke på min Lenovo.

kiggede også på den MSI. tænkte bare på om 15,6" ikke er for småt når man laver en del grafisk ??
Avatar billede Peter966 Nybegynder
15. april 2012 - 07:58 #4
MSI er en fantastisk maskine, har selv 1 der lige er blevet 3 år.
Men syntes der er for meget blæser larm. Næste gang jeg skal skifte bliver det nok noget som denne : http://www.computersalg.dk/produkt/886756/dell-vostro-3750-core-i7-2670qm-22-

Har tideliger haft Dell, på arbejdet. Uden problemer.
Men det er jo smag og behag, nogle kan lide datteren, andre vil heller have modren...
Avatar billede Snupti Nybegynder
06. juni 2012 - 19:51 #5
nogen der smider et svar. ellers lukker jeg den her