Avatar billede duppe Nybegynder
13. april 2012 - 10:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

lys i lampe ved email

Hej

Håber der er en der kan hjælpe med et væddemål ?
Jeg er ved at sætte en pc op en kammerat, han vil gerne have at når der kommer en mail tænder der en lampe, evt. via usbport eller lign. men ekstern lampe - som så slukker når mailen er læst

Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre, eller har han ret i det ikke er muligt.
Avatar billede majbom Novice
13. april 2012 - 10:18 #1
Uden at have en løsning, vil jeg mene at det kan lade sig gøre - du kan lave plugins til outlook og den vej få adgang til en usbport - så det kræver bare lidt elektronik- og programmeringskundskaber :)
13. april 2012 - 10:19 #2
Hmmm... har været 'oppe' før ...

Logitech har nogle advancerede Keyboard med et lille display, der bla. viser Mail status mm. ...

---

PS: www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/duppe Point ude: 580 ?
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede duppe Nybegynder
13. april 2012 - 10:30 #3
hej

tusind tak for jeres ideer - splazz: har hørt om det, men kan ikke finde mer eom det nogen steder
karise_larry:logitech vil jeg lige kigge nærmere på - så burde det jo kunne lade sig gøre til en ekstern usb-styret ting.
Jeg har ryddet lidt op i mine point, men har ikke fået svar på de ting jeg har ude - derfor er de åbne. Men har lukket nogle af dem nu :-(
Avatar billede duppe Nybegynder
13. april 2012 - 10:36 #4
fandt lidt ved at ændre min søgning http://www.gadgets.dk/shop/usb-mail-boks-306p.html
Avatar billede majbom Novice
13. april 2012 - 10:52 #5
jamen så er det jo afgjort :)
Avatar billede duppe Nybegynder
13. april 2012 - 11:13 #6
ja . jeg vandt - gider i ikke skrive svar, så jeg kan få den lukket, tusind tak for svarene
Avatar billede majbom Novice
13. april 2012 - 12:52 #7
selv tak :)