Avatar billede Messi2670 Nybegynder
15. april 2012 - 23:04 Der er 6 kommentarer

JEG KAN IKKE KOBLE MIG PÅ WIFI NETVÆRKET VIA MOBILEN!

Hej Folkens
For Ca. 5 måneder siden fik jeg en ny HTC Wildfire S.
Og lige fra starten kunne jeg koble den til Wifi Netværket, som var et åbent netværk
Men i april måned fik jeg en ny Router, men den her gang var det et lukket netværk, hvor man skulle skrive en kode for at komme ind på den.
MIn computer kom hurtigt ind på netværket, men min mobil kunne ikke.
Jeg kunne godt finde den på min mobil, og jeg kunne også skrive koden. men da jeg havde skrevet den, gad den ikke at komme ind på netværket.
Så min Spørgsmål er hvordan jeg for den koblet til MIn WIFI Netværk? Håber i kan hjælpe mig.
Avatar billede Wally1973 Praktikant
16. april 2012 - 01:33 #1
Kontroller at du skriver den rigtige kode et andet sted i mobilen, f.eks. i en sms.
Den typiske fejl er at koden er forkert fordi layoutet på mobilen er anderledes end computeren.
Avatar billede Messi2670 Nybegynder
17. april 2012 - 17:48 #2
Har gjort det og de er helt ens.
Avatar billede sand321 Nybegynder
23. april 2012 - 14:27 #3
Log ind på routeren og tjek om du kører WPA PSK eller WPA AES og at wireless mode står til g. Der kan opstå problemer hvis mode står som "mixed".

Hvis den kører AES så prøv at vælge PSK istedet.

Mvh
Avatar billede sand321 Nybegynder
08. maj 2012 - 09:44 #4
Blev problemet løst?
Avatar billede Messi2670 Nybegynder
14. maj 2012 - 20:11 #5
Ja har fundet ud af det, Og tak for hjælp
Avatar billede sand321 Nybegynder
15. maj 2012 - 09:56 #6
Ok. Husk at lukke tråden. Hvis du fandt ud af det uden vores hjælp opretter du selv et svar som du så accepterer!