Avatar billede Vejloe_oelejr Nybegynder
16. april 2012 - 13:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Java-udvikler

Er du uden for arbejdsmarkedet? Har du for meget fritid? Er du studerende, og mangler lidt nemme penge?

Vi har hårdt brug for hjælp lige nu og de næste 2 måneder.
Vores regnskabsprogram er ufuldendt, med fejl og mangler. Vi skal bruge det når sommerferien går i gang i slutningen af juni.

Vi er Vejlø Ø-lejr - en frivillig, medlemsbaseret forening der hver sommer afholder ferielejr i 5 uger.

Prisen aftaler vi i fællesskab, når opgavens størrelse er fastlagt.
Din geografisk lokation er ikke vigtig, da vi forventer at kunne klare kommunikationen over mail og evt. tlf/skype.

Jo før vi kommer i gang, desto bedre - vi glæder os til at høre fra dig!

Dbh. Ditte pva. Vejlø Ø-lejr
Avatar billede gidzmo Nybegynder
01. juni 2012 - 11:29 #1
Hej
Vi kan evt. hjælpe jer da vi kan tilbyde rigtig gode priser på udvikling.
Se mere på mindtomedia.dk og send evt. mail med mere til ks@mindtomedia.dk
Avatar billede Vejloe_oelejr Nybegynder
01. juni 2012 - 11:34 #2
Professionel udvikling har desværre ingen interesse. Det har vi slet, slet ikke råd til som frivillig forening.