Avatar billede grimpus Nybegynder
16. april 2012 - 15:26 Der er 3 kommentarer

Hvordan finder jeg synderen - win7 pauser.

hej

Jeg har et problem at min win7 , 32bit tager en pause ind imellem - alt fryser og der sker intet . Kan ind imellem skifte vindue men uden at der er noget der virker .
Ser ud tilo der hver gang er stor diskaktivitet , men jeg kan jo ikke se diverse load/diskaccess så kan ikke se hvem der forårsager det (hvis det er diskaccessen der gør det).

Behøver gode ideer ellers må jeg nyinstallere , men der er jo så meget jeg har lagt og lettere at finde fejlen (måske) ?

Gode ideer modtages med tak
Avatar billede alham1982 Nybegynder
16. april 2012 - 15:35 #1
Jeg ville forsøge at lave en chkdsk inde fra cmd'en. Den er meget god til at analysere din hdd og evt forsøge at reparere den hvis der er nogle fejl.
Eller du an installere Advanced systemcare care, som er et program der både rydder op og organisere din maskine Ovs.
Avatar billede Slettet bruger
16. april 2012 - 16:10 #2
kontrolpsnel
løsningscenter
vedligeholdelse
vis oversigt over pålidelighed

hvad står der i den af fejl

tjek din maskine for spywasre med mailware bytes
husk at opdatere inden brug

så er det udelukket

http://www.malwarebytes.org/
Avatar billede Blandy Praktikant
17. april 2012 - 11:23 #3
Det kan for mig godt lyde til at være en defekt disk. Har før oplevet at en disk virker, men er uhyrlig langsom og fryser. Men kan også være pga virus og lang tids brug af pc. Så en reinstallation vil kunne løse det.