Avatar billede hitman3k Nybegynder
16. april 2012 - 17:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

FTP

Hej Folk

Mit problem er at jeg ikke kan logge ind på min FTP udefra eller retter kan jeg godt men ikke med et bestemt program.

Kan godt logge ind med Totalcommander når jeg køre på lokalt netvært eller hvis jeg opretter forbindelse til nettet via min mobil men ikke hvis jeg er på via Bredbånd.

Jeg kan os godt logge på min FTP igemmen fx. Firefox via min extern ip intet problem.

FTPEN er en NAS Synology 2112j

Håber der er en som kan hjælpe..
Avatar billede claes57 Ekspert
16. april 2012 - 20:16 #1
ftp er file transport protokol
http://da.wikipedia.org/wiki/FTP
har du en FTP-dims?
Avatar billede claes57 Ekspert
16. april 2012 - 20:16 #2
ikke transport men transfer (sorry)
Avatar billede fastwrite Nybegynder
16. april 2012 - 20:34 #3
Og du har fortalt din router at den skal forwarde port 21 videre til din synologys IP adresse?
Avatar billede hitman3k Nybegynder
17. april 2012 - 12:12 #4
jamen port 21 og port 20 er vider sendt til min server...

og kan jo godt hvis jeg logget på nettet via min mobil komme ind på min FTP uden problemer.. det er kun når jeg køre lokalt så kan jeg ikke via min extern Ip fra min total Commander... men med firefox og andre programmer kan godt via min extern IP..
Avatar billede hitman3k Nybegynder
17. april 2012 - 12:12 #5
skal sigges jeg køre 64 bit Win 7
Avatar billede hitman3k Nybegynder
30. november 2013 - 21:48 #6
Lukker