Avatar billede Mathias662 Nybegynder
19. april 2012 - 15:56 Der er 3 kommentarer

USB Flash drive virker ikke

Hej eksperten.

Jeg har en usb stift (sandisk cruser blade 16gb) som ikke virker på min computer(Dell inspiron 15r). Jeg kan se den i enhedshåntering, hvor der står et pænt gult skilt med et udråbstegn. Nå man så åbner egenskaber står der "enheden kan ikke starte. (kode 10)" Den virker upåklageligt på andre computere, men som sagt, ikke på min.

Min første tanke var nogle mislykket driver, så jeg prøvede at gå til enhedhåntering og fjerne min USB, genstarte computern, og sætte den ind igen. Resultatet var det samme, "enheden kan ikke starte. (kode 10)" jeg har væres inde på sandisk hjemmeside og kigge efter nogle driver, uden held.. kan i hjælpe mig?

Hilsen Mathias
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2012 - 16:27 #1
Prøv at se i bios. Under USB er der noget som hedder "Legacy" hvis det ikke er sat til, er det formodenlig årsagen til at USB sticken ikke kan registreres i Denne computer.
Avatar billede Mathias662 Nybegynder
20. april 2012 - 20:04 #2
Der er ikke noget der hedder "legacy" i min bios:( desværre.
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2012 - 12:21 #3
Nu ser bios forskelligt ud, det kan f.eks se sådan ud på et Gigabyte. http://peecee.dk/upload/view/362902