Avatar billede agora_live Nybegynder
20. april 2012 - 23:57 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

PHP, SQL programmør søges

Jeg skal bruge hjælp!

Jeg har et koncept som jeg er ved at starte op, men jeg skal bruge én som kan lave database ting med SQL og php.

Der skal samtidigt være lidt viden omkring generalt API, så hvis du mener at du kan håndtere sådan noget så skriv til mig....

Konceptet er "startet" og brugere/kunder er under udarbejdelse.

Hvis du mener du kan klare dette så skriv
Avatar billede olebole Juniormester
21. april 2012 - 01:05 #1
<ole>

Du bør nok lægge et svar selv og acceptere det, så tråden her lukkes. Derefter kan du åbne det her, hvor det nærmere hører hjemme  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede mrlaukamp Nybegynder
22. april 2012 - 13:37 #2
Hej agora_live,
Jeg har godt nok ikke den største erhvervserfaring som programmør, men har ca. 2 års erfaring med hjemmeside programmering(PHP).
Jeg har netop afsluttet min eksamen som webintegrator, og vil hellere end gerne hjælpe :)
Hvis det lyder som noget du er interesseret i, så skriv en mail til godofdenmark@gmail.com.
Jeg vedlægger gerne billeder af eksamenbevis hvis det ønskes :)
Avatar billede Nomic0408 Nybegynder
06. august 2012 - 23:02 #3
Har du stadig brug for hjælp??? Jeg vil måske være en mulighed...
Avatar billede Nomic0408 Nybegynder
06. august 2012 - 23:03 #4
Tjek www.champs.dk. Jeg har selv lavet siden...
Avatar billede agora_live Nybegynder
12. september 2013 - 04:40 #5
Projektet faldt til jorden, og jeg giver point til dem som kom med tilbud, beklager