Avatar billede superwulff Nybegynder
21. april 2012 - 17:40 Der er 1 løsning

iPod vdeo og iPod nano sync kabel - er der forskel ?

Hej

jeg koebte forleden en 30gb iPod video i en forretning der saelger brugt elektronil. jeg havde
ikke held til at faa den til at reagere paa nogen form for forbindelse til nogle af mine computere. min laptopgenkendte den i 15 sekunder og derefter forsvandt den og kom ikke tilbage. iPoden virkede fint i min dockingstation med hoejtalere saa forbindelsen i bunden af den virker.

manden i forretningen sagde at de var kommet til at give mig et forkertrt kabel, at jeg havde faaet et iPod nano kabel istedet for et normalt sync kabel, han skiftede det ud og dede at det nde. Da jeg kon hjem havde jeg dogsamme problem paa samtlige mine computere

mit spoergsmaal til jer er : er der forskelpaa et sync kabel til iPod nanoog iPod video, eller forsoeger butikkeken at spise mig af med daarlige undakyldbinger ?

paa forhaand tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. april 2012 - 21:58 #1
1. Der er ikke noger der hedder Ipod video.
2. De bruger samme kabel.