Avatar billede HPCISCO Nybegynder
22. april 2012 - 14:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skal have lavet en simpel hjemmeside i ASP.NET og CSS

Hej,

jeg har et nystartet firma, og skal derfor have lavet en simpel hjemmeside, som skal repræsentere mit firma.

Jeg har selv programmeret lidt i ASP.NET med CSS, og har tænkt mig selv at vedligeholde siden, når den først engang er lavet.
Bl.a. derfor er det et must, at siden programmeres med disse.

Jeg har tænkt mig en side med et stilrent design, som gerne må vise, at der er tale om et firma, som laver tekniske løsninger.
Der er ikke noget med shop, gæstebog osv., bare en stilren simpel hjemmeside, som indeholder det, en hjemmeside skal indeholde.

Domæne, logo og tekster har jeg sørget for, og hjemmesiden skal køre på min egen Small Business Server 2008, hvor jeg allerede har en simpel hjemmeside kørende, dog ikke med et professionelt design.

Da jeg går ud fra, at man anvender kode fra eksisterende hjemmeside(r), som kun skal ændres minimalt, regner jeg med en pris på ca. 1000,-. Evt. service og teknisk support senere hen kan man så afregne separat.

Hvis du er interesseret, så skriv en mailadresse herinde, så kan vi lige tales ved.
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
22. april 2012 - 16:25 #1
Du må gerne kontakte mig igennem www.eosweb.dk .

Skriv gerne lidt flere detaljer omkring, hvad du ønsker. F.eks. om hjemmesiden skal have nogen funktioner, eller om det er ren tekstpræsentation.

Med venlig hilsen
Emil M. Frandsen
Eos Web
Avatar billede LiveAdmin_DK Nybegynder
26. april 2012 - 10:24 #2
Hej

Du er også velkommen til at kontakte mig på mail:
simonriisolesen@gmail.com

Jeg er ligesom #1 interesseret i lidt flere detaljer.

Med Venlig Hilsen

Simon Riis Olesen
Avatar billede HPCISCO Nybegynder
11. februar 2013 - 10:01 #3
Lukker, projektet er sat på standby.
Avatar billede HPCISCO Nybegynder
11. februar 2013 - 10:01 #4
Lukker...