Avatar billede henrikz Novice
22. april 2012 - 16:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Pc genkender ikke iphone-hotspot efter genstart

Mit problem er at hver gang min pc har været i dvale eller slukket kan den ikke se min iphone 4's hotspot. Jeg må ind i iphonen og slukke og genstarte hotspottet og refreshe listen over trådløse forbindelser før pc'en igen ser hotspottet.
Selvom den viser mig navnet på hotspottet i oversigten over tilgængelge trådløse netvørk efter refreshen, så opretter den en forbindelse som hedder "hotspotnavnet x". hvor dette x stiger med en hver gang jeg opretter forbindelsen. I registry ligger nøgler for hver af disse navne flere steder.

Da min (ikke så gamle) bærbare var ny havde den ikke problemet og det fungerer fint fra en anden W7 bærbar i hjemmet.
Min nye bærbare er en HP envy 3010eo m. W7.

Er der nogen der ved hvilen indstilling, der skal rettes for at hotspottet genkendes med det samme og det kan være et af mine foretrukne netvætk?
Avatar billede sand321 Nybegynder
23. april 2012 - 10:40 #1
Hvis du ikke allerede har gjort det, kan du tjekke om der er en opdatering tilgængelig.

Ellers prøv med en anden computer, hvis du har mulighed for det?
Avatar billede henrikz Novice
23. april 2012 - 13:05 #2
Som skrevet, fungerede det for ikke så länge siden og det fungerer fra en anden bärbar i huset.
Begge bärbare er fuldt opdateret i software og drivere og iphonen ligeså
Jeg kan tilföje at min bärbare godt kan huske hotspottets password, men jeg skal ind og angive privat-/offentligt netvärk hver gang jeg connecter
Avatar billede sand321 Nybegynder
23. april 2012 - 13:20 #3
Nåh ja.. Var lige lidt for hurtig til at læse dit indlæg, sorry..
Avatar billede henrikz Novice
06. juli 2012 - 11:40 #4
Denne tråd lukkes uden lösning