Avatar billede Flex81 Praktikant
23. april 2012 - 17:05 Der er 5 kommentarer

Program til Iphone

Jeg søger et gratis lovligt program, der gør at jeg kan sende sms beskeder fra min pc, ved at tilslutte iphonen til pcen. Da jeg havde Nokia, havde de et program der kunne gøre det, og savner det helt vildt, da jeg ikke er typen der gider sidde og skrive sms beskeder fra telefonen.

Jeg vil have lukket spørgsmålet med det samme, så hep hep.. :o)

Og lige et spørgsmål som ikke har indflydelse på point, men er det muligt, at bruge sin iphone som harddisk på en 402 Samsung LED skærm, altså kort sagt en extern harrdisk, er byttet ud med iphonen?
Avatar billede vejmand Juniormester
23. april 2012 - 17:24 #1
http://www.softpedia.com/get/Mobile-Phone-Tools/IPhone/iPhone-PC-Suite.shtml

Jeg kender den ikke, men mon ikke det er hvad du søger.....
Avatar billede vejmand Juniormester
24. april 2012 - 17:30 #2
Var det så det, du ønskede?
Avatar billede Flex81 Praktikant
24. april 2012 - 17:53 #3
Undskyld jeg ikke fik svaret, men nej det er ikke noget godt program, telefonen skal Jailbreakes, før det kan bruges, og det gider jeg ikke begynde at rode mig ud i.. :o)
Avatar billede kjeldsted Novice
26. april 2012 - 19:34 #4
Hvis jeg skal være ærligt, vil jeg tro at du godt kan spare dig den tid det tager at lede. Den eneste mulighed for at tredjepartssoftware kan få adgang til iPhonen er hvis den er Jailbreaket. Apple har spærret godt af for adgang til systemet, så jeg tror ikke du finder noget. Sig dog endelig til hvis du en dag støder på noget :)

Og nej. iPhonen kan ikke bruges som ekstern harddisk, igen fordi systemet er ret lukket.
Avatar billede kjeldsted Novice
30. juli 2012 - 18:06 #5
Og er det ved at være på tide at få lukket denne tråd?