Avatar billede nokia3110c Praktikant
26. april 2012 - 07:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Få 2 sider fra nettet til at fylder hver halvdelen af skærmen (vista)

Jeg købte en ny (letter brugt) computer hvor jeg brugte harddisken og cpuen, alt andet blev købt nyt (næsten), men jeg havde ikke lige råd til windows 7 64bit og den jeg i forvejen havde kunne jeg ikke bruge, så jeg brugte den originale vista 64 bit jeg havde, som jeg synes fungere mere stabilt med nyeste ie end det gør med med min bærbar med win 7 64 bit og nyeste ie.

Mit problem er at med win 7 kan jeg for 2 sider fra nettet til hver at fylde halvdelen af skærmnen(multitaske), f.eks et hvor jeg ser en film, f.eks stofa live tv eller dr live og så f.eks en cam chat eller noget andet fra nettet.

Men med vista kan jeg ikke få 2 sider fra nettet til at fylde hver halvdelen af skærmen(mindes engang at jeg læste at man skulle hente noget for at det kunne lade sig gøre, men hvad, kan jeg ikke huske).

Kan det lade sig gøre?

Jeg kan ikke rigtig google det da jeg ikke ved hvad jeg skal skrive.
Avatar billede KHHP Juniormester
26. april 2012 - 08:38 #1
Åbn to IE-vinduer og højreklik i proceslinjen og vælg "Vis vinduer side om side". Det er måden man gør det på i vista og xp
Avatar billede nokia3110c Praktikant
21. maj 2012 - 16:46 #2
takker