Avatar billede Mette81 Juniormester
26. april 2012 - 08:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Virtual host med Qnap server

Jeg bøvler lige lidt med at få virtual host til at virke på en Qnap NAS server. Det kan godt være det er et begynder-spørgsmål men here it goes.. Når jeg har lagt en side i webmappen på min Qnap server virker det ritig fint og jeg har sågar lavet en pegning dertil fra mit domæne.. Intet problem der! Men når jeg så bruger menuen kan jeg se den fulde sti til der hvor min side ligger på serveren i nederste venstre hjørne af browseren.. Er det ikke det man kan få 'væk' ved at bruge virtual host? Og så kommer næste spørgsmål.. Skal man ikke bare oprette en virtual host inde i Qnaps adinistration? Jeg synes bare jeg har læst et sted at man skal tilføje noget i apache.conf??? Jeg har lige brug for lidt hjælp her, eksperter! :)

Mvh Mette.
Avatar billede Mette81 Juniormester
27. april 2012 - 10:39 #1
Jeg har virkelig brug for lidt hjælp til det her.. Ingen der har forstand på virtual host med Qnap server???

Mvh Mette.
Avatar billede Mette81 Juniormester
30. april 2012 - 11:27 #2
Lukker... :(