Avatar billede rumagentspiff Novice
27. april 2012 - 10:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at lave "falsk" genvej

jeg sidder og roder med noget videoovervågningssoftware, og den licens jeg har kan man ikke optage på et netværksdrev. så jeg skal ha programmet til på en elleer anden måde at tro at den vælger et drev der er indbygget i pcen selv, men i virkeligheden hopper over på et netværksdrev, kan man det??????????
Avatar billede DonSkoD Juniormester
27. april 2012 - 11:20 #1
Hvis du skal have hjælp herinde skal du nok se at få lukket nogle af dine åbne spørgsmål.

Point ude: 750
Avatar billede rumagentspiff Novice
27. april 2012 - 12:05 #2
problemstilling, ingen sender et svar så jeg kan give dem point, og nogle er der slet ingen der har reageret på, og jeg ved ikke hvor jeg så sletter dem igen
Avatar billede wjens Guru
27. april 2012 - 12:38 #3
Avatar billede DonSkoD Juniormester
07. maj 2012 - 11:19 #4
Du smider et svar i dit eget spørgsmål og accepterer dit eget svar..
Avatar billede rumagentspiff Novice
10. maj 2012 - 13:31 #5
så har jeg kun 60 point ude, er der så nogen der kan hjælpe mig
Avatar billede rumagentspiff Novice
26. juni 2012 - 10:51 #6
er der stadig ingen der vil hjælpe mig
Avatar billede rumagentspiff Novice
21. oktober 2012 - 14:15 #7
ja så må jeg jo tage de point til mig selv