Avatar billede homemicky Nybegynder
02. maj 2012 - 14:28 Der er 1 kommentar

Kan ikke få liv mit 7" TFT LCD ORIGENAE x15e kabinet

Hejsa alle

Jeg ikke lige hvad jeg gør galt, eller hvad jeg ikke har til sluttet til, men umiddelbart sådan som det ser ud nu, så sidder der et kabel fra grafikkort til input til LCD bag i kabinettet,
hvilket tror er rigtigt.

Men jeg kan ikke finde ud af strømmen til TFT skærmen, og der er heller ikke lys eller nogen forbindelse til diverse porte i fronten.

Har kigget i vejledning, som jeg synes er elendig, så jeg ville høre om der nogen der har erfaring med opsætning ORIGENAE x15e kabinet ??

Med venlig hilsen
Michael
Avatar billede Bargisen89 Nybegynder
03. maj 2012 - 22:04 #1
Ville meget gerne hjælpe, men har desværre ikke forstand på netop dén slags kabinet :(